Reality inzercia

Poznámky sú jednoduchý nástroj, ako sa rýchlo a bez problémov orientovať v množstve inzerátov, ktoré ste si prezreli a zaujali vás. Umožní vám orientovať sa v inzerátoch a ľahko ich porovnávať medzi sebou.

K dispozícií máte 10 predvolených poznámok, ktoré si viete ľubovoľne upravovať ako vám vyhovuje. Navyše si viete k inzerátu pridať svoju vlastnú poznámku, postreh, či krátky popis.

Služba je prístupná len pre registrovaných používateľov. Registráciou získate navyše možnosť ľahko si spravovať poznámky a označené inzeráty. Pod každou poznámkou sa vám zobrazí zoznam vami označených inzerátov.

Realitné články

Celkovo 2630 článkov

Realitná sieť DIRECTREAL dosiahla v 1.polroku tržby viac ako milión eur

Napísal admin, 05.09.2013

Franchisingová sieť realitných kancelárií DIRECTREAL sa za šesť rokov svojej činnosti rozrástla na sieť 32 pobočiek, s viac ako 180 maklérmi, čím sa zaradila medzi lídrov na slovenskom trhu. Za prvý polrok tohto roka zaznamenala celkové tržby viac ako 1 mil. Eur, čo predstavovalo o 42 % viac ako v rovnakom období roka 2012. DIRECTREAL v tomto období predala 724 nehnuteľností, čo bolo priemerne 4 denne. Za celý rok  2012 pritom dosiahla tržby 1,7 mil. Eur. Informoval o tom konateľ DIRECTREALU Marián Paták.

Využite letné zľavy od Energie2 až do 15 %

Napísal admin, 12.08.2013

Spoločná súťaž Energie2 a Hydrotouru je v druhej polovici, zapojte sa

Využite letné zľavy od Energie2 až do 15 %

Súťaž o atraktívne dovolenky a dodávky energií zadarmo sa prehupla do druhej polovice, ale zákazníci majú stále možnosť vyhrať atraktívne ceny. Spoločná reklamná kampaň slovenského dodávateľa elektrickej energie a zemného plynu Energie2, a.s., Bratislava a cestovnej kancelárie Hydrotour, a.s., Bratislava, so sloganom Využite leto a dobite si energiu do konca roka, potrvá až do konca septembra. Zo súťaže navyše profitujú všetci, ktorí sa do nej zapoja. Informoval o tom obchodný riaditeľ spoločnosti Energie2, a.s. Eduard Chudovský.

Pasívny dom aj v horúčavách šetrí peniaze rovnako ako v mrazoch

Napísal admin, 08.08.2013

 V drevostavbách ForDomu v lete nepotrebujete klimatizáciu

Pasívny dom aj v horúčavách šetrí peniaze rovnako ako v mrazoch

 

Pasívny dom vďaka svojim izoláciám nevyžaduje zvýšené náklady na energie ani pri extrémnych výkyvoch počasia. Kým bežné stavby zvyšujú pri horúčavách prevádzkové náklady na klimatizáciu až o 100 Eur mesačne, v energeticky pasívnom dome sú celkové náklady na všetky energie v rozmedzí 40 – 60 Eur mesačne. Nie je pritom potrebná dodatočná klimatizácia, ani ventilátory. Systém vetrania s rekuperáciou udržuje teplotu v dome na cca 23-25 stupňov aj pri 40-stupňových horúčavách.  Informoval o tom marketingový riaditeľ najväčšieho slovenského výrobcu nízkoenergetických a pasívnych domov - spoločnosti  ForDom, s. r. o. Zvolen Branislav Kuzma.

Zasielanie ponúk e-mailom

Napísal admin, 07.08.2013

Portál TopReality.sk umožňuje každému návštevníkovi nechať si zasielať na svoju e-mailovú adresu najnovšie ponuky.

V prvom rade je treba nastaviť si zvolené kritériá vo vyhľadávači a tieto potvrdiť kliknutím na tlačidlo "Vyhľadať".

V dome z dreva od ForDomu je aj v horúčavách príjemne

Napísal admin, 19.07.2013

Aj v horúčavách, ktoré vládnu v týchto dňoch, je v domoch stavaných najväčším slovenským výrobcom nízkoenergetických a pasívnych domov - spoločnosťou  ForDom, s. r. o. Zvolen, príjemne. Umožňuje to systém núteného riadeného vetrania s rekuperáciou, ktorý využíva princíp chladenia a rozvodu vzduchu po celom dome. Opotrebovaný oteplený vzduch sa vyfukuje von, zatiaľ čo vonkajší sa čistí a chladí pomocou filtrov a rekuperácie v protiprúdovom výmenníku vetracieho zariadenia na prijateľnú teplotu. V domoch ForDom je tak príjemná klíma vhodná aj pre citlivé osoby, ako sú malé deti, alergici a ľudia s častými chorobami dýchacích ciest. Informoval o tom marketingový riaditeľ ForDom s. r. o. Branislav Kuzma.

Zľavy zákazníkov Energie2 na zájazdy a Hydrotouru na energie trvajú

Napísal admin, 18.07.2013

Prvých víťazov už pozná spoločná reklamná kampaň slovenského dodávateľa elektrickej energie a zemného plynu Energie2, a.s., Bratislava a cestovnej kancelárie Hydrotour, a.s., Bratislava so sloganom Využite leto a dobite si energiu do konca roka. Úspešne vyžrebovaní výhercovia prvého kola Rudolf Rajčáni z Cabaja Čáporu, ako súčasný zákazník Energie2 a Michal Cvik z Hulu - klient Hydrotouru, si dobijú energiu a získavajú dodávku elektrickej energie a zemného plynu od Energie2 do konca roka zadarmo.

Komu bude nová jadrová elektráreň predávať predraženú elektrinu?

Napísal admin, 01.07.2013

Podľa  správy Medzinárodnej energetickej agentúry (IEA) zverejnenej 26.júna 2013 by mali do roku 2016 mať obnoviteľné zdroje energie (OZE) pri výrobe elektriny celosvetovo dvakrát tak veľký podiel na trhu ako atómová energia a do piatich rokov by mali predbehnúť aj zemný plyn. V tejto situácii ohlasujú ruskí investori z Rosatomu, že postavia gigantický 1200 MW reaktor novej jadrovej elektrárne v Jaslovských Bohuniciach za 4 až 6 miliardy EUR a požadujú pritom vládne záruky cien zaručujúce návratnosť ich investície. Ak Slovensko pristúpi na takéto nehorázne podmienky, slovenské podniky i občania zaplatia ruskú investíciu vo vysokých cenách elektriny. Informoval o tom Milan Novák, riaditeľ najväčšieho domáceho výrobcu slnečných kolektorov  THERMO|SOLARU Žiar, s. r. o., Žiar nad Hronom.

Zákazníci Energie2 dostanú zľavu na zájazdy, Hydrotouru na energie

Napísal admin, 19.06.2013

Spoločnú reklamnú kampaň spustil slovenský dodávateľ elektrickej energie a zemného plynu Energie2, a.s., Bratislava a cestovná kancelária Hydrotour, a.s., Bratislava. Reklamný slogan vyzýva zákazníkov oboch firiem: Využite leto a dobite si energiu do konca roka. V praxi to znamená, že počas štyroch mesiacov - od júna do septembra 2013, vyžrebujú každý mesiac jedného z aktívnych zákazníkov spoločnosti Energie2 a jedného zákazníka cestovnej kancelárie Hydrotour, ktorý si v tomto období zakúpi pobyt z ponuky cestovnej kancelárie. Výhercovia si dobijú energiu a získajú dodávku elektrickej energie a zemného plynu do konca roka zadarmo. Kampaň prebieha na webe a v niektorých vybraných ďalších médiách. Informoval o tom obchodný riaditeľ spoločnosti Energie2, a.s. Eduard Chudovský.

Energie2 odštartovala svoju prvú reklamnú kampaň

Napísal admin, 12.06.2013

Prvú reklamnú kampaň vo svojej  histórii odštartoval slovenský dodávateľ elektrickej energie a zemného plynu Energie2, a.s., Bratislava. Cieľom letnej  kampane je predstaviť spoločnosť Energie2 ako významného a spoľahlivého slovenského dodávateľa energií pre veľkoodberateľov i domácnosti. Dôraz kampane je posunutý na motto: Energie2 – slovenský dodávateľ elektriny a plynu. Brandová kampaň začala vysielaním spotov v rádiu Expres, nasledovať bude súťaž v tom istom rádiu. Kampaň v rádiu Expres je plánovaná na obdobie 10. jún - 23. júna 2013, nasledovať bude letná kampaň na webe a prostredníctvom ďalších  médií, v spolupráci s cestovnou kanceláriou Hydrotour. Informoval o tom obchodný riaditeľ spoločnosti Energie2, a.s. Eduard Chudovský.

THERMO|SOLAR kritizuje rezignáciu MH na obnovenie dotácií na OZE

Napísal admin, 27.05.2013

THERMO|SOLAR kritizuje rezignáciu MH na obnovenie dotácií na OZE

Je smutné, že pre obyvateľstvo sa peniaze na podporu OZE nenájdu

Európa vsádza na OZE, Slovensko ide v protismere Rast kapacít obnoviteľných zdrojov energie zráža ceny elektriny

Napísal admin, 24.05.2013

Kým vo vyspelých krajinách EU rastie podpora Obnoviteľných zdrojov energie (OZE), na Slovensku k nim narastá odpor. Oprávneným dôvodom výhrad bolo zneužitie informácií o pripravovanom poklese výkupných cien elektriny, ktoré sa odrazilo v niekoľkých podvodoch vybraných podnikateľov pri spúšťaní fotovoltických elektrární. Dôsledkom negatívnej kampane však utrpela povesť OZE všeobecne. Pritom systematická podpora OZE už prináša ovocie v poklese cien elektrickej energie na európskych energetických burzách a očakávaný vývoj je naďalej optimistický a ceny by v najbližších rokoch rásť nemali. Informoval o tom Milan Novák, riaditeľ najväčšieho domáceho výrobcu slnečných kolektorov  THERMO|SOLAR Žiar, s. r. o., Žiar nad Hronom.

Využite Zelenú hypotéku na špeciálne financovanie drevostavieb ForDomu

Napísal admin, 20.05.2013

Najväčší slovenský výrobca nízkoenergetických a pasívnych domov ForDom, s.r.o., Zvolen poskytuje klientom v spolupráci s VÚB Bankou komfortné financovanie výstavby drevostavieb. Flexihypotéka umožní jednoduché financovanie nízkoenergetického a pasívneho dreveného domu, bez potreby zabezpečenia inou nehnuteľnosťou. Informoval o tom marketingový riaditeľ ForDom s. r. o. Branislav Kuzma.

Články o nových trendoch v bývaní a málo používaných technologi

Napísal Boris Lacko v kategorií Novinky z domova a o bývaní, 17.05.2013

Dobrý deň, Volám sa Boris Lacko a budem Vás na týchto stránkach sprevádzať článkami (seriálom)o stavbách, materiáloch, technologiach a všetkom zaujímavom v dnešných dobách a hlavne o tom očom sa stále málo hovorí a čo sa stále málo aplikuje a praktizuje tu na Slovensku. V týchto článkoch sa budeme zaoberať napríklad tým, že aké materiály a z čoho stavať dnešné stavby, budeme sa snažiť porovnať a…

Dom alebo byt

Napísal Boris Lacko v kategorií Zaujímavosti zo sveta, 16.05.2013

DOM alebo BYT Otazka každého, či už mladých alebo starších. Jedoducho všetkych ktorý sa zaujímaju o svoju budúcnosť a o to kde budú bývať. Každý ma vlastnú predstavu a túžbu. Netreba ale zabúdať na sny! Najdôležitejšie je však vedieť si tieto predstavy a sny dobre spočítať. V dnešnej dobe na nás z každej strany letia ponuky tých najlepších hypotekarnych uverov. Zdanie ale vo veľa prípadoch klame…

V rámci Európskych solárnych dní prebiehajú atraktívne akcie pre verejnosť

Napísal admin, 03.05.2013

Laická verejnosť sa bude môcť presvedčiť o výhodách využívania solárnej energie počas prezentačnej akcie - Slnečné popoludnie v areáli bratislavskej EUROVEY, ktoré sa uskutoční v pondelok 6. mája 2013. Podujatie organizuje Slovenská asociácia fotovoltického priemyslu (SAPI) a podieľa sa na nej aj najväčší slovenský výrobca slnečných kolektorov - firma THERMO|SOLAR Žiar, s.r.o., Žiar nad Hronom.  Prezentačná akcia je súčasťou  Európskych solárnych dní, počas ktorých subjekty zapojené do kampane v cca 20 európskych krajinách zvyšujú povedomie o využití solárnej energie. Informoval o tom podpredseda Československej solárnej spoločnosti a riaditeľ THERMO|SOLARU Ing. Milan Novák.

Európske solárne dni tradične podporuje aj THERMO|SOLAR Žiar

Napísal admin, 02.05.2013
Publikujeme správu o účasti THERMO|SOLARU na Európskych solárnych dňoch,
počas ktorých subjekty zapojené do kampane zvyšujú povedomie o využití solárnej energie.
V tomto roku pripravil THERMO|SOLAR exkurzie pre žiakov, odborný seminár a prezentačnú akciu 6.mája pred Euroveou v Bratislave.