Reality inzercia

Poznámky sú jednoduchý nástroj, ako sa rýchlo a bez problémov orientovať v množstve inzerátov, ktoré ste si prezreli a zaujali vás. Umožní vám orientovať sa v inzerátoch a ľahko ich porovnávať medzi sebou.

K dispozícií máte 10 predvolených poznámok, ktoré si viete ľubovoľne upravovať ako vám vyhovuje. Navyše si viete k inzerátu pridať svoju vlastnú poznámku, postreh, či krátky popis.

Služba je prístupná len pre registrovaných používateľov. Registráciou získate navyše možnosť ľahko si spravovať poznámky a označené inzeráty. Pod každou poznámkou sa vám zobrazí zoznam vami označených inzerátov.

Automobilka Ferrari otvorila v Miláne ďalšiu predajňu

Napísal Róbert Bosák, 07.04.2022

Nie je to tak dávno, čo slávna talianska automobilka, v súčasnosti patriaca do koncernu Fiat, otvorila svoju prvú vlajkovú predajňu. Jej predstavitelia už vtedy avizovali, že ide len o prvý z niekoľkých obchodov tejto značky. Ďalší bol nedávno otvorený v Miláne.

Zdroj: ferrari.com

 

Zástupcovia automobilky Ferrari postupne napĺňajú zámer vybudovať menšiu sieť vlastných predajní. Po vlaňajšom otvorení prvého obchodu v Maranelle môžu fanúšikovia tejto značky zavítať aj do milánskej predajne. Tá bola uvedená do prevádzky priamo v historickom centre Milána, iba pár metrov od katedrály Duomo.

Zdroj: ferrari.com

 

Predajňa zariadená s tematikou Ferrari

 

Aj keď nová milánska predajňa sa od tej v Maranelle líši, obom prevádzkam vládne tematika pretekov, športových vozidiel a doplnkov, ktoré s nimi priamo súvisia. Ani v tomto prípade sa zástupcovia automobilky neorientovali len na predaj obuvi a oblečenia. Zákazníkom ponúkajú aj náhľad do sveta, v ktorom vládne rýchlosť, výkon, súťaživosť a talianska elegancia. Ten je im bližšie sprostredkovaný prostredníctvom niekoľkých multimediálnych prvkov, ktoré patria do výbavy nadčasovej predajne ponúkajúcej nielen módny sortiment, ale aj zábavu a atrakcie.

Zdroj: ferrari.com

 

Interiér zdobí Schumacherov monopost

 

Najväčším lákadlom predajne s 3 vchodmi a 14 oknami je visiaca formula. Nejde o imitáciu, ale o skutočný monopost, ktorý v minulosti premával okruhmi F1. Vystavený model kedysi patril M. Schumacherovi, ktorý s ním v roku 2002 víťazil na jednotlivých Grand Prix. Štúdio Sybarite, ktoré bolo poverené tvorbou návrhu interiéru milánskeho obchodu, z neho urobilo kľúčový prvok schopný prilákať do predajne ešte viac návštevníkov.

Zdroj: ferrari.com

 

Otvorením milánskeho obchodu sa plán vybudovať sieť vlastných predajní Ferrari nekončí. Ďalšie nové prevádzky majú túto sieť rozšíriť za hranice Talianska aj európskeho kontinentu. Zatiaľ sa plánuje otvorenie ďalších obchodov v amerických mestách MiamiLos Angeles, no tie zrejme nebudú posledné.  

 

Text: Róbert Bosák

Zdroj: ferrari.com

Zdroj foto: ferrari.com