Reality inzercia

Poznámky sú jednoduchý nástroj, ako sa rýchlo a bez problémov orientovať v množstve inzerátov, ktoré ste si prezreli a zaujali vás. Umožní vám orientovať sa v inzerátoch a ľahko ich porovnávať medzi sebou.

K dispozícií máte 10 predvolených poznámok, ktoré si viete ľubovoľne upravovať ako vám vyhovuje. Navyše si viete k inzerátu pridať svoju vlastnú poznámku, postreh, či krátky popis.

Služba je prístupná len pre registrovaných používateľov. Registráciou získate navyše možnosť ľahko si spravovať poznámky a označené inzeráty. Pod každou poznámkou sa vám zobrazí zoznam vami označených inzerátov.

Na ktorom realitnom portáli sa (ne)oplatí inzerovať?

Napísal admin, 27.05.2015

Z ktorých realitných portálov cítia sprostredkovatelia najsilnejšiu odozvu na svoje inzeráty? Kde sa skutočne oplatí inzerovať svoju nehnuteľnosť? Aj na tieto otázky priniesol odpovede celoslovenský prieskum realitných portálov, ktorý v rámci prvej realitnej konferencie REALITY 2015 predstavila Realitná únia SR.reality-portaly-graf

Na kvalitu inzercie jednotlivých realitných portálov sa pozrelo 260 realitných expertov z celého Slovenska. Prieskum bol rozdelený na východoslovenský, stredoslovenský a západoslovenský región, pričom Bratislava bola posudzovaná samostatne. Profesionáli hodnotili intenzitu spätnej väzby na inzeráty umiestnené na jednotlivých realitých portáloch.

V rámci celého Slovenska sa na prvom mieste umiestnil portál Topreality.sk, za ním nasledoval Nehnutelnosti.sk a na treťom mieste skončil ľudový portál Bazos.sk. Výsledky hodnotenia portálov na západnom a strednom Slovensku sa zhodovali s celoslovenským hodnotením. Jedinou odchýlkou z priemeru bol východoslovenský región, kde výrazne dominoval portál Bazos.sk. V Bratislavskom kraji má "najväčšiu silu" a najviac bodov získal portál Nehnutelnosti.sk.

Výsledný rebríček aj hodnotenie expertov sú dôležitou informáciou nielen pre inzerujúcu realitnú kanceláriu, ale aj samotného občana, ktorý rieši otázku svojho bývania, či už ako kupujúci alebo predávajúci.

Metodika výskumu: Každý aktívny realitný sprostredkovateľ mohol prideliť portálu počet bodov (od 0 do 10) podľa inzenzity spätnej väzby, ktorú cíti na svoje inzeráty. Ak sprostredkovateľ aktívne pôsobí vo viacerých slovenských regiónoch, jeho body sa v rámci regiónov zohľadnili, ale do celoslovenského priemeru sa započítali len raz.

Výsledky - počet bodov, ktoré získali v prieskume jednotlivé realitné portály:

Zdroj: www.realitnaunia.sk

Zdroj: www.realitnaunia.sk

Zdroj: www.realitnaunia.sk

Zdroj: www.realitnaunia.sk

Zdroj: www.realitnaunia.sk

Zároveň sme zisťovali, na ktorých portáloch sa zhromažďuje najväčšie množstvo inzerátov: 

Zdroj: www.realitnaunia.sk

Predmetom prieskumu bolo aj zisťovanie, akú spätnú väzbu cítia realitní profesionáli zo sociálnych sietí: 

Zdroj: www.realitnaunia.sk

Zdroj : www.realitnaunia.sk