Reality inzercia

Poznámky sú jednoduchý nástroj, ako sa rýchlo a bez problémov orientovať v množstve inzerátov, ktoré ste si prezreli a zaujali vás. Umožní vám orientovať sa v inzerátoch a ľahko ich porovnávať medzi sebou.

K dispozícií máte 10 predvolených poznámok, ktoré si viete ľubovoľne upravovať ako vám vyhovuje. Navyše si viete k inzerátu pridať svoju vlastnú poznámku, postreh, či krátky popis.

Služba je prístupná len pre registrovaných používateľov. Registráciou získate navyše možnosť ľahko si spravovať poznámky a označené inzeráty. Pod každou poznámkou sa vám zobrazí zoznam vami označených inzerátov.

Cez crowdinvesting môžu aj Slováci investovať do európskych nehnuteľností

Napísal admin, 13.07.2016

BRATISLAVA, VIEDEŇ 13. júl 2016 – Jedna z najobľúbenejších foriem získania peňazí na projekty – crowdinvesting, v ktorom si firmy požičiavajú peniaze od ľudí, dosiahla ďalšiu historickú métu: od júla tohto roka môže ktokoľvek už od 100 eur požičať peniaze aj developerom nehnuteľností. Vďaka najväčšej crowdinvestingovej platforme CONDA tak môžu aj Slováci požičať peniaze developerom a stať sa investormi v prestížnych európskych nehnuteľnostiach. Aktuálne CONDA spustila kampaň na pôžičku pre developera rezidenčnej budovy v srdci Viedne - The SON.

„Oblasť realít je novinkou v crowdinvestingu a ponúka zaujímavý potenciál pre investorov – teda bežných ľudí. Keďže ide o novinku v portfóliu projektov v platforme CONDA, vytvorili sme na tento účel špeciálnu poradnú radu zameranú na nehnuteľnosti. Investori z celej Európy vrátane Slovenska tak majú šancu investovať do nehnuteľností sumu od 100 eur a profitovať tak z veľkého a rýchlo rastúceho trhu,“ uviedol na margo novej lukratívnej ponuky Andrej Wallo, regionálny manažér CONDA Crowdinvesting pre Slovensko.

Zdroj: www.conda.sk

Rýchly štart

Pozorní investori objavili potenciál projektu už v prvých dňoch. Ich investícia je spojená s atraktívnymi úrokovými sadzbami vo výške 6 %, čo má garantovať aj zaujímavá lokalita nehnuteľnosti v centre rakúskej metropoly, ktorá by mohla postupne zvýšiť úrok o ďalšie dve percentá.
„Spoločne s crowdinvestingovou platformou CONDA sme začali novú kapitolu s jedinečným projektom a ponúkame aj menším investorom príležitosť byť súčasťou exkluzívnej nehnuteľnosti s vysokým potenciálom zhodnotenia,“ uviedol Maximilian Kneussl, partner developerskej spoločnosti Vestwerk, ktorá stojí za projektom.

Prvý rezidenčný projekt The SON, ktorý platforma CONDA ponúka, pomerne rýchlo dosiahol prvý cieľ financovania, teda hranicu 150-tisíc eur. Presne 113 investorov využilo možnosť zhodnotiť svoje investície v prestížnej nehnuteľnosti. Finálnym cieľom projektu je vyzbierať pol milióna eur. Investori získajú ďalšie zaujímavé bonusy po predaji bytov.

Atraktívne reality

Projekt The SON určuje nové štandardy pre exkluzívne rezidenčné štvrte a kombinuje kúzlo tradičnej viedenskej budovy s moderným dizajnom. Vysoko kvalitné mestské nehnuteľnosti pri súčasných nízkych úrokových sadzbách ponúkajú preto atraktívne investičné príležitosti aj pre investorov. Zároveň dopyt po exkluzívnych mestských realitách vo Viedni stabilne rastie.
„Sme presvedčení, že nehnuteľnosti a rezidencie s charakterom a históriou majú aj investičný potenciál. Zároveň platí, že investori sú viac ako zákazníci. Aj preto významný bod, ktorý rozhodne pri crowdinvestingovej kampani, je, že s každým investorom získajú projekty, do ktorých investujú, nielen dodatočný kapitál, ale aj lojálneho zákazníka. A v najlepšom prípade dokonca trhového zástupcu, ktorý šíri povedomie o investícii a projekte. Tento efekt sa znásobuje každým ďalším investorom,“ dodal Andrej Wallo.

CONDA ponúka účinný nástroj na financovanie a propagáciu spoločnosti. Doterajšie projekty, ktoré využili platformu CONDA, v krátkom čase naplnili svoj investičný kapitál. Slovenský unikátny aperitív Bentianna po publikovaní získal 65-tisíc eur od sedemdesiatky investorov. V priemere jeden investor v platforme zainvestoval do terajších projektov 1 200 eur. Nový model financovania je totiž ideálny pre firmy vrátane start-upov, ktoré potrebujú finančnú injekciu na expanziu, rozšírenie výroby alebo nové aktivity v hodnotách od 50-tisíc eur, ideálne okolo 100- až 200-tisíc eur.

O crowdinvestingu:

  • Crowdinvesting je vo svete nový spôsob podieľania sa ľudí priamo na úspechoch inovatívnych firiem. Každý môže investovať peniaze do konkrétnych firiem a vyjadriť im tak podporu v tom, čo robia, bez toho, aby bol milionárom.
  • Crowdinvesting je tzv. mezzanínový model financovania (podružná alebo nezabezpečená pôžička), kde sa riziko rozkladá medzi firmu a investorov.
  • Crowdinvesting môžu využiť nielen existujúce spoločnosti, ale aj start-upy.
  • Nový model financovania je zaujímavý najmä pre firmy, ktoré potrebujú finančnú injekciu na expanziu, rozšírenie výroby alebo nové aktivity v sumách od 50-tisíc eur, ideálne 100- až 200-tisíc eur.
  • Výhodou crowdinvestingového financovania pre firmy sú napríklad nižšie vstupné náklady na získanie pôžičky.
  • Firma raz ročne platí iba úroky a istinu spláca až na konci platnosti zmluvy. Zároveň sa spoločnosť stáva po získaní kapitálu z crowdinvestingu dostupnejšou aj pre ďalší kapitál – súkromný či bankový.
  • Výhodou pre investorov je oveľa vyššie zhodnotenie ich kapitálu než pri väčšine bankových aj nebankových produktov na trhu. Počas trvania pôžičky sa investorom totiž vyplácajú úroky štandardne vo výške 4,5 % ročne, zároveň môžu získať bonus zo zhodnotenia firmy na konci kontraktu. Investori nadobúdajú virtuálny podiel vo firme.
  • Ak projekt nedosiahne minimálnu hranicu investovania, peniaze sa investorom v plnej výške vrátia.

CONDA Crowdinvesting je najväčšia crowdinvestingová sieť v Európe, ktorá pred troma rokmi vznikla vo Viedni. Aktuálne CONDA pôsobí okrem Rakúska aj v Nemecku, vo Švajčiarsku, najnovšie na Slovensku, v Slovinsku a plánuje vstúpiť na poľský trh. Počas svojho fungovania CONDA úspešne prefinancovala viac ako 50 projektov vyše 12 miliónmi eur. Aktuálne má spoločnosť viac ako 6 000 investorov s priemernou investíciou vyše 1 200 eur. Úspešným projektom je napríklad rakúska firma Kaahee – výrobca anti-hangover drinkov, ktorá v jednom roku úspešne vyzbierala vyše milióna eur. Na Slovensku CONDA spolupracuje s advokátskou kanceláriou Taylor Wessing a s externým poradcom pre due diligence – TMF Group.