Reality inzercia

Poznámky sú jednoduchý nástroj, ako sa rýchlo a bez problémov orientovať v množstve inzerátov, ktoré ste si prezreli a zaujali vás. Umožní vám orientovať sa v inzerátoch a ľahko ich porovnávať medzi sebou.

K dispozícií máte 10 predvolených poznámok, ktoré si viete ľubovoľne upravovať ako vám vyhovuje. Navyše si viete k inzerátu pridať svoju vlastnú poznámku, postreh, či krátky popis.

Služba je prístupná len pre registrovaných používateľov. Registráciou získate navyše možnosť ľahko si spravovať poznámky a označené inzeráty. Pod každou poznámkou sa vám zobrazí zoznam vami označených inzerátov.

Zákazníci Energie2 môžu zmeny vykonávať cez zákaznícky portál

Napísal admin, 13.01.2017

Významný slovenský dodávateľ elektrickej energie a zemného plynu – Energie2, a. s., sa rozhodol ďalej skvalitniť svoje služby poskytované zákazníkom. Spoločnosť spustila do prevádzky od polovice decembra pre svojich odberateľov zákaznícky portál, ktorý je umiestnený na stránke portal.energie2.sk. Zákazníci si tak môžu pohodlne a elektronicky vybaviť rôzne požiadavky, ktoré majú na svojho dodávateľa. Informuje o tom prevádzkový riaditeľ Energie2, a. s., Mgr. Peter Poláček.

„Zákazníci môžu využiť portál na zmenu spôsobu platenia, zmenu korešpondenčnej adresy a kontaktných údajov, zobrazenie svojich zákazníckych účtov, prehľad svojich odberných miest, prehľad cien, prehľad prijatých platieb, prehľad vystavených faktúr a rozpis záloh, alebo môžu zadať rôzne požiadavky a dopyty na Energie2. V súčasnosti má každý firemný zákazník pridelený jedinečný login pre prihlásenie do portálu Energie2, a. s. prostredníctvom portal.energie2.sk. O tejto novej službe sa firemní zákazníci dozvedia aj z listov zákazníkom, ktoré im spoločnosť v týchto dňoch rozosiela. Klienti z radov domácností, ktorí majú záujem o túto službu, musia požiadať o vygenerovanie prístupu či už cez infolinku, alebo mailom,“ upresňuje P. Poláček.

Dodáva, že Energie2 je firma orientovaná prozákaznícky a snaží sa zákazníkom uľahčovať život čo najviac. Preto im umožňuje z pohodlia domova vykonávať potrebné zmeny cez rôzne služby. Zákazníci pritom už doteraz mohli využívať služby call centra na infolinke 0850 166 066, kde dostanú telefonické odpovede na akékoľvek otázky. Rovnako tak sa môžu obracať na firmu s mailovou komunikáciou na adrese info@energie2.sk, prípadne si podrobnejšie informácie môžu vyhľadať na stránke www.energie2.sk.

Jednou zo služieb na zjednodušenie života, je aj bezplatné zasielanie faktúry za služby spoločnosti Energie2, a. s., v elektronickej podobe na zákaznícku e-mailovú adresu. Vďaka tomu si mohli zákazníci aj doteraz vytvoriť archív a evidenciu bez veľkej námahy. Elektronické faktúry sú po vytlačení plnohodnotným daňovým dokladom.

Pokiaľ ešte nie ste zákazníkom Energie2 a máte záujem o trvale nižšie ceny elektriny a plynu ako poskytujú dominantní dodávatelia, máte možnosť kedykoľvek urobiť potrebnú zmenu. Existuje sedem hlavných dôvodov pre domácnosti, prečo by si mal zákazník zvoliť Energie2. Sú to:

- nižšia cena elektrickej energie a plynu

- energetické poradenstvo v cene dodávky

- osobná konzultácia podmienok zmluvy a profesionálna zákaznícka starostlivosť  

- bezplatná zmena dodávateľa  

- zvýhodnená úspora pri odoberaní oboch komodít

- riešenie doplnkových produktov spolu s dodávkou komodít

- zvýhodnené ceny pre domácnosti firemných zákazníkov

Pre firemných zákazníkov spoločnosť dodáva nielen elektrinu a plyn, ale poskytuje aj čoraz viac potrebné a využívané energetické poradenstvo a doplnkové služby v oblasti energetiky. Navyše kombinácia jeden dodávateľ – dve komodity poskytuje ďalšie pohodlie a v praxi znamená lacnejšiu elektrinu a plyn. Odoberaním oboch energií (elektriny a plynu) od slovenského dodávateľa zákazníci podporujú slovenskú ekonomiku a zamestnanosť v regiónoch.

Zdroj: energie2.sk