Reality inzercia

Poznámky sú jednoduchý nástroj, ako sa rýchlo a bez problémov orientovať v množstve inzerátov, ktoré ste si prezreli a zaujali vás. Umožní vám orientovať sa v inzerátoch a ľahko ich porovnávať medzi sebou.

K dispozícií máte 10 predvolených poznámok, ktoré si viete ľubovoľne upravovať ako vám vyhovuje. Navyše si viete k inzerátu pridať svoju vlastnú poznámku, postreh, či krátky popis.

Služba je prístupná len pre registrovaných používateľov. Registráciou získate navyše možnosť ľahko si spravovať poznámky a označené inzeráty. Pod každou poznámkou sa vám zobrazí zoznam vami označených inzerátov.

V Česku začalo vysielať rádio zamerané na upratovanie kúpeľne

Napísal Róbert Bosák, 12.11.2016

Ide o zlý reklamný trik alebo snahu pomôcť tisíckam poslucháčov? V susednom Česku totiž spustilo vysielanie netradičné internetové rádio zamerané na poskytovanie cenných tipov pri upratovaní kúpeľne.

 

Susední Česi opäť bodujú na plnej čiare a prichádzajú s nečakaným prekvapením. Tamojší obyvatelia si totiž môžu naladiť rádio špecializované na tému kúpeľní a ich upratovania. Ide o Rádio Bubble, ktoré spustilo svoje vysielanie za účelom spojiť ponuku hudby s tematikou kúpeľní, čo z neho robí unikát nielen na českej scéne.

 

Netradičný vysielací program sa venuje kúpeľniam

 

Pestrosť tém, ktorým sa nové rádio venuje, nesiaha len do oblasti hudby, kultúry a schopnosti informovať o aktuálnom dianí. Súčasťou netradičného programu sú aj relácie Mývalové tipyČistotéka, ktoré majú poslucháčom poskytnúť rady pri upratovaní kúpeľne a zároveň ich pri tejto činnosti navodiť na rytmus veselých skladieb.

Zdroj: www.maminka.cz

 

Rádio vzniklo na podporu značky Jika

 

Nezvyčajný nápad spustiť rádio, ktorého vysielací program dopĺňa téma upratovania kúpeľne, nevzišiel náhodou. Stojí za ním snaha podporiť známu medzinárodnú spoločnosť LAUFEN, ktorá pôsobí aj na trhu so sanitárnou technikou. Práve na vlnách Rádia Bubble môžeme nájsť skrytú reklamu spojenú s podporou značky Jika, ktorá predáva moderné produkty do kúpeľne.

Zdroj: www.jika.cz

 

Nový komunikačný kanál pre firmu

 

Predstavitelia spoločnosti LAUFEN sa ani netaja tým, že rádio vzniklo za účelom podporovať predaj značky Jika. Podľa ich slov ide o progresívny spôsob, ako sa priblížiť verejnosti a dať im možnosť využívať nový komunikačný kanál. Otázne je, či tento krok splní cieľ, pretože rádiu sa zatiaľ príliš nedarí a už od začiatku čelí problému získať stabilných poslucháčov či dokonca nalákať fanúšikov na svoju facebookovú stránku.

Zdroj: www.jika.cz

 

Rádio zamerané na podporu produktov do kúpeľne je predsa len dosť nezvyčajný spôsob, ako pozdvihnúť svoj biznis. Pokiaľ však prinesie poslucháčom cenné rady a kopec dobrej nálady, tak splnilo jednu zo svojich hlavných úloh. Nám už len ostáva čakať, že nejakého podobného projektu sa dočkáme aj na Slovensku.

 

Text : Róbert Bosák

Foto : maminka.cz, jika.cz