Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Viac informácii OK
Pracujeme s overenými kanceláriami
  +
Prihlásenie
Zabudnuté heslo
Prihlásenie
Počet nehnuteľností
257 652
Reg. kancelárií
10 895
Reg. užívateľov
107 343
Fanúšikov
52 554

 

Reality inzercia



SORA




V Bratislave vyrastú ďalšie nákupné centrá

Reality Realitné články Novinky z domova a o bývaní V Bratislave vyrastú ďalšie nákupné centrá

Napísal Róbert Bosák, 10.08.2017


Okolo výstavby nákupných centier v Bratislave sa opäť niečo deje. Investori pripravujú nové projekty, ktoré by mali v prípade úspešnej realizácie už onedlho rozšíriť celkovú nákupnú plochu v meste.

 

Viac ako 20 000 m2, približne toľko novej obchodnej plochy by malo v najbližších mesiacoch pribudnúť na území hlavného mesta. O rozšírenie miestneho retailového trhu sa však tentoraz nepostará žiadne veľké nákupné stredisko. Aktuálne stavebné plány investorov sa totiž spájajú s výstavbou niekoľkých menších obchodných zón a my sa pozrieme na tie 4 najočakávanejšie.

 

Slnečnice Market – Obchodná zóna postavená ako súčasť petržalského komplexu Slnečnice bude najväčším zo 4 predstavených projektov. Investori ňou chcú podporiť nezávislosť celého komplexu, ktorého obyvatelia by mali mať obchody a služby na skok. S výmerou 8 500m2 má rozšíriť nákupnú plochu Bratislavy už túto jeseň.

 

Matrix Mall – Ďalším z horúcich kandidátov na získanie hojného počtu klientely je projekt Matrix Mall. Jeho podoba sa začala pripravovať už pred dvoma rokmi a zdá sa, že onedlho sa zaháji samotná realizácia. Centrum s výmerou vyše 3 200m2, ktoré je zatiaľ v štádiu príprav, poskytne aj zhruba 300 m2 kancelárskej plochy.

 

Pharos park – Pharos Park si po svojom otvorení získal maximum pozornosti a tej sa mu začalo dostávať opäť. Dôvodom je rozširovanie svojej nákupnej plochy, ktorá sa má rozšíriť o ďalšie prevádzky. Tentoraz pôjde o klasické poschodové centrum zastrešujúce stovky až tisíce m2. Na presných detailoch a odhadoch termínov dokončenia sa však stále pracuje.

 

Tesco v Petržalke – Pokus o získanie nových zákazníkov a zvýšenie tržieb prostredníctvom vybudovania novej obchodnej galérie prichádza od vedenia Tesca. Obchodná zóna s výmerou 8 600m2 mala byť súčasťou petržalskej pobočky už pred pár rokmi, no projekt sa pozastavil. Investori si však počkali a po dlhšej odmlke chcú realizáciu dotiahnuť do úspešného konca.

 

Spomínané 4 projekty nie sú jedinými centrami, ktoré majú v najbližšej budúcnosti zväčšiť nákupnú plochu mesta. O slovo sa hlási ešte zopár menších projektov, ktoré sa im veľkosťou a výškou investícií nemôžu rovnať, no napriek tomu podporia miestny trh a podstatne zlepšia podmienky pre spotrebiteľov. 

 

Text : Róbert Bosák

Foto : bratislavayimby.blogspot.com, cresco.sk, reality.etrend.sk, abc-byvanie.sk, mapio.net