Reality inzercia

Poznámky sú jednoduchý nástroj, ako sa rýchlo a bez problémov orientovať v množstve inzerátov, ktoré ste si prezreli a zaujali vás. Umožní vám orientovať sa v inzerátoch a ľahko ich porovnávať medzi sebou.

K dispozícií máte 10 predvolených poznámok, ktoré si viete ľubovoľne upravovať ako vám vyhovuje. Navyše si viete k inzerátu pridať svoju vlastnú poznámku, postreh, či krátky popis.

Služba je prístupná len pre registrovaných používateľov. Registráciou získate navyše možnosť ľahko si spravovať poznámky a označené inzeráty. Pod každou poznámkou sa vám zobrazí zoznam vami označených inzerátov.

IKEA otvorila v Prahe novú pop-up predajňu

Napísal Róbert Bosák, 24.09.2018

Je to len niekoľko dní, čo sme vám priniesli informácie o ďalšej expanzii IKEI. Po tom, čo jej vedenie avizovalo vstup na ukrajinský trh, prichádza ďalšia novinka potvrdzujúca rozširovanie siete predajní IKEA v našom regióne. 

 

Veľké plány na expanziu švédskeho nábytkárskeho giganta sa po najnovšom spájajú s ďalším z našich susedov. Po ohlásení vstupu na ukrajinský trh sa vedenie spoločnosti IKEA prihlásilo s ďalšou prevádzkou v Česku, kde minulý týždeň otvorilo jednu zo svojich 7 nových pop-up predajní.

Zdroj: www.youtube.com 


Nová predajňa priamo na „Václaváku“

 

Mať predajňu na Václavskom námestí je viac-menej privilégiom, ktoré si aj kvôli vysokým cenám za prenájom priestorov môžu dovoliť len tí najúspešnejší. K tým švédska spoločnosť jednoznačne patrí, takže otvorenie novej predajne IKEA Point na atraktívnom „Václaváku“ nie je až takým prekvapením.

Zdroj: www.wikipedia.org 


Menší obchod zameraný na obývačky

 

Poloha na spomínanom námestí je síce z hľadiska lokality skvelá, no spájajú sa s tým aj isté obmedzenia. Nový obchod totiž musí byť výrazne menší ako ostatné predajne v krajine, no to vraj majiteľom nevadí, skôr naopak. Zámer zrealizovať menšiu prevádzku s výmerou 800 m2 zameranú prevažne na sortiment do obývacích izieb bol cieľom, v rámci čoho sa chce IKEA priblížiť zákazníkom v Česku trochu iným spôsobom.

Zdroj: www.mediaguru.cz 


Ďalšia zo série tzv. pop-up predajní 

 

Stratégia, akou chce IKEA Point prilákať kupujúcich, spočíva najmä v príležitosti využívať služby vyššie spomínanej pop-up predajne. Ide o nový druh obchodu, ktorý vsádza na svoju dočasnosť, a to v prípade jednotlivých kolekcií aj svojho pôsobenia na danom mieste. Okrem toho, v takejto predajni je možné nakupovať pomocou služby „Modrá taška“ (teda klient si tovar objedná na internete a do 24 hodín si ho príde vyzdvihnúť bez potreby priameho nákupu v predajni) a popritom využiť plánovacie dizajnérske štúdio s dizajnérmi.

Zdroj: www.czechcrunch.cz 


Kto si chce vyskúšať nakupovanie v novej pražskej IKEI, má na to možnosť už niekoľko dní. Predajňa IKEA Point je totiž otvorená od štvrtka 20. septembra, odkedy v nej riadne funguje predaj aj služby plánovacieho dizajnérskeho štúdia.

 

Text: Róbert Bosák

Foto: news.abs-cbn.com, www.youtube.com, www.wikipedia.org, www.mediaguru.cz, www.czechcrunch.cz